پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
پارک علم و فناوری خراسان یکی از مجموعه‌های امید بخش کشور است

پارک علم و فناوری خراسان یکی از مجموعه‌های امید بخش کشور است

- 1403/01/27

غلامعلی صفری، رئیس حوزه پارک‌های علم و فناوری مرکز حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشستی با معاونین و مدیران پارک علم و فناوری خراسان گفت: پارک علم و فناوری خراسان یکی از مجموعه‌های امید بخش کشور است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، رئیس حوزه پارک‌های علم و فناوری مرکز حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف بررسی و شناخت ظرفیت‌های پارک علم و فناوری خراسان و احصاء نیازها، در راستای حمایت از توسعه زیرساخت‌های این مجموعه از سایت مرکزی  پارک علم و فناوری خراسان بازدید کرد.

در ابتدای این بازدید، نشستی با حضور معاونین و مدیران این مجموعه جهت شناخت ظرفیت‌های پارک علم و فناوری خراسان و بررسی اقدامات انجام شده طی سال‌های اخیر برگزار شد.

در این نشست مسعود جمشیدیان زرمهری و رضاقاضی‌خانی معاونین توسعه فناوری و مدیریت منابع پارک علم و فناوری خراسان به برنامه‌ها و پیشرفت‌های صورت گرفته به خصوص در 2 سالِ گذشته پرداختند و سایر مدیران هم به بیان دغدغه‌های خود پرداختند.

رئیس حوزه پارک‌های علم و فناوری مرکز حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این نشست گفت: پارک علم و فناوری خراسان دارای ظرفیت‌های بالغوه‌ای است و یکی از مجموعه‌های امیدبخش کشور محسوب می‌شود.

صفری افزود: ماهیت پارک‌های علم و فناوری با شهرک‌های صنعتی متفاوت است. یکی از اهداف ویژه تشکیل پارک‌های علم و فناوری حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور است و این مهم تنها با بررسی و ارزیابی‌های ویژه جهت تشخیص درست فناوری‌های روز امکان پذیر است.

جلال تیموری، رئیس اداره حراست پارک علم و فناوری خراسان نیز گفت: پارک علم و فناوری خراسان باتوجه به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های موجود، دستاوردهای قابل توجهی در زمینه نوآوری و فناوری دارد و هدف ما ایجاد زمینه‌ مناسب در راستای تسهیل روند دستیابی جوانان به فناوری‌های روز دنیا است .

شایان ذکر است در ادامه ضمن بازدید میدانی از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان ردیاب سایه(تولید کننده دزدگیر هوشمند خودرو) و کارن افزار نوید پارسیان (تولیدکننده کانکتور) بازدید به عمل آمد.

دانلود پیوست خبر رضا قاضی خانی رضا قاضی خانی مسعود جمشیدیان مسعود جمشیدیان مهدی شهابی پور مهدی شهابی پور سید ایمان شریعتی سید ایمان شریعتی جلال تیموری جلال تیموری